مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:512022-12-07سياسي

تذکر نماینده مجلس به وزیر برای اجرای طرح «ته لنجی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر دولت ها به وظایف خود عمل می کردند مردم دو روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر بیش از 50 سال بلاتکلیف نبودند، مردم خارگ این حافظان صادرات نفت کشور از سند مالکیت خانه مسکونی خود محروم نبودند و از ضعف آبرسانی، برق رسانی و نبود وسیله حمل و نقل مسافری و کمبود زیر ساخت های درمان رنج نمی بردند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به بلاتکلیفی دوساله شناور های صید صنعتی، افزود: این شناور ها در این مدت متوقف هستند و با وجود نظر مساعد رییس جمهور و رییس مجلس به بلاتکلیفی آن ها پایان داده نمی شود.

وی بیکاری نیرو های متخصص و بومی و استفاده نشدن از آن ها در ظرفیت های مختلف استان بوشهر به ویژه در صنایع پارس جنوبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: منابع حاصل از مسئولیت های اجتماعی نفت، گاز و پتروشیمی باید عادلانه در استان توزیع شود.

جمیری اعلام کرد: توسعه زیرساخت های بنادر شمالی استان و تکمیل طرح آب شیرین کن، طرح جمع آوری فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم، تکمیل جاده های مواصلاتی و حل مشکل طرح فاضلاب عالیشهر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده مجلس به وزیر برای اجرای طرح «ته لنجی»

تذکر نماینده مجلس به وزیر برای اجرای طرح «ته لنجی»