مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-07اقتصادي

هدف اصلی پارکهای علم و فناوری در کشور افزایش تولید ثروت در جامعه است


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل هدف اصلی پارکهای علم و فناوری را افزایش تولید ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت موسسه های متکی بر فناوری دانست.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل هدف اصلی پارکهای علم و فناوری را افزایش تولید ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت موسسه های متکی بر فناوری دانست.

یوسف عباسپور در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ساختار پارک های علم و فناوری اظهار کرد: این مراکز به عنوان یکی از مهم ترین ساختارهای موثر در اقتصاد دانش بنیان و محیطی مناسب برای استقرار، توسعه و شکوفایی موسسات و شرکت های دانش بنیان هستند که در تعامل سازنده با یکدیگر و با دانشگاه ها و سایر موسسه های پژوهشی به فعالیت های فناوری اشتغال دارند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل هدف اصلی پارکها را افزایش تولید ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت موسسه های متکی بر فناوری دانست.

عباسپور با اشاره به سهم پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در اشتغال پایدار استان گفت: بر اساس سند جامعه توسعه استان در صورت توسعه فضاهای فیزیکی، پرداخت تسهیلات به شرکت ها، راه اندازی کارخانه نوآوری و شهرک علم و فناوری در سطح 35 هکتار افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی پارکهای علم و فناوری در کشور افزایش تولید ثروت در جامعه است

هدف اصلی پارکهای علم و فناوری در کشور افزایش تولید ثروت در جامعه است