مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-07اقتصادي

کشف بیش از 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دوغارون تایباد


در هشت ماهه اخیر بیش از 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در این گمرک مرزی کشف شده است.

-   سیدحسن رحیمی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: در هشت ماهه اخیر امسال بیش از 130 میلیارد و 782 میلیون تومان انواع کالای قاچاق حین ترانزیت، صادرات، واردات و ورود موقت از ناوگان تجاری و مسافران در گمرک مرزی دوغارون کشف شده که تعداد 419 پرونده برای آنها تشکیل شده است.

  وی گفت: 10 قلم عمده کشفیات قاچاق کالا به ترتیب ارزش شامل انواع سوخت، سواری و کامیون، سیم و کابل، ظروف آلومینیومی، مکمل خوراک دام و طیور، فسفر قرمز، انواع گوشی همراه، نخ کنف، انواع دارو و اسکناس و ارز هستند که در مقادیر مختلف هنگام ورود یا خروج در مرز دوغارون کشف شدند.

  مدیرکل گمرک دوغارون ادامه داد: افزون بر یک میلیون لیتر انواع سوخت به ارزش 59 میلیارد تومان، 20 دستگاه سواری و کامیون به ارزش 53 میلیارد تومان، 43 هزار کیلوگرم سیم و کابل به ارزش چهار میلیارد تومان، چهار هزار عدد ظرف آلومینیومی به ارزش چهار میلیارد تومان و 28 هزار کیلوگرم مکمل خوراک دام و طیور به ارزش 2 میلیارد تومان از جمله کالاهای قاچاقی بودند که از لحاظ قیمتی قابل توجه هستند.

  رحیمی زاده درخصوص دیگر کالاهای مهم افزود: در همین بازه هشت ماهه 206 دستگاه تلفن همراه، 6 هزار و 960 قلم انواع دارو و هفت هزار و 700


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دوغارون تایباد

کشف بیش از 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دوغارون تایباد