مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-07سياسي

عضویت دانشجویان گلستانی در هیئت اندیشه ورز استانداری


معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با دعوت از دانشجویان برای عضویت در هیئت های اندیشه ورز استانداری، گفت: دانشجویان نباید ایران واقعی را از دریچه فضای مجازی ببینند.

- دکتر سیدعلی مهاجر عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان با تبریک این روز بزرگ به همه تلاشگران و جهادگران سنگر علم و دانش، اظهار کرد: بدون تردید هیچ خیر و نیکی به اندازه تفکر و علم اندوزی در دین مبین اسلام سفارش نشده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان ما در طول تاریخ ثابت کرده اند که رگ گردنشان برای دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بیرون می زند، افزود: سه دانشجوی شهید عزیز ما که 16 آذرماه به نام و یاد آنها به روز دانشجو نامگذاری شده، دقیقا به همین منظور و برای ایستادگی در برابر استبداد و استکبار جان خود را فدا کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برخی دشمنان در تلاش هستند از ایران یک تصویر مجازی و غیرواقعی به جوانان و دانشجویان ما ارائه کنند، خاطرنشان کرد: دشمن می داند برای آنکه بخواهد امنیت کشور را به خطر بیاندازد باید ابتدا حس ناامنی را در کشور تصویرسازی کرده و به نسل جوان ما القا کند که البته ریشه همه آنها ناامیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت دانشجویان گلستانی در هیئت اندیشه ورز استانداری

عضویت دانشجویان گلستانی در هیئت اندیشه ورز استانداری