مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-07سياسي

سفر چرا آقای ضرغامی، کمی هم جلسه بگذارید!


رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران در ادامه نامه نگاری با عزت الله ضرغامی درخواست کرد: در میانه سفرهای استانی، - به مشکلات و معضلات شرکت های گردشگری که با بحران بیکاری، تعطیلی و رکود مواجه شده اند، توجه نشان دهد.

انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی و گردشگری الکترونیک استان تهران، کمتر از یک ماه پیش درحالی که از درباره موج جدیدی از بیکاری و تعطیلی دوباره آژانس های گردشگری پس از دوران کرونا و به دنبال شرایط کشور، هشدار داد و از او درخواست چاره اندیشی فوری کرده بود.

امیرپویان رفیعی شاد، رییس این تشکل حالا در نامه دیگری که در اختیار ایسنا قرار داده، خطاب به ضرغامی نوشته است: با تشکر از حسن توجه جنابعالی به میراث فرهنگی، صنایع دستی و سفرهای استانی که به طور مستمر انجام می دهید، خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ کنید تا از تعدادی دفاتر خدمات مسافرتی در استان (تهران) نیز بازدید و از نزدیک با مشکلات و معضلات این دفاتر آشنا شوید.

درصورت نبود امکان این بازدید، اعضای هیأت مدیره این انجمن با حضور تعدادی از مدیران دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ملاقاتی با شما داشته باشیم تا بتوانیم درباره حل مشکلات و برون رفت از شرایط موجود، گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر چرا آقای ضرغامی، کمی هم جلسه بگذارید!

سفر چرا آقای ضرغامی، کمی هم جلسه بگذارید!