مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-07بين الملل

قذافی مخالفانش را «سگ های گم کرده راه» می نامید


سفیر پیشین ایران در لیبی، با بیان اینکه «معمر قذافی» نماد سیاستمداران «انقلابی نما» در منطقه بود، اظهار کرد: او مخالفان خود را سگ های گم کرده راه می نامید و به اعتقاد او مخالفانش سگ هایی بودند که در خیابان رها هستند و راه خود را گم کرده اند.

- سفیر پیشین ایران در لیبی، با بیان اینکه معمر قذافی نماد سیاستمداران انقلابی نما در منطقه بود، اظهار کرد: او مخالفان خود را سگ های گم کرده راه می نامید و به اعتقاد او مخالفانش سگ هایی بودند که در خیابان رها هستند و راه خود را گم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جابری انصاری صبح روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب در خیمه قذافی؛ روایت دوستان سرهنگ از رازهای دوران او که توسط موسسه اطلاعات منتشر شده است در بخشی از صحبت های خود در معرفی این کتاب با بیان اینکه ترجمه ادبیات مناسب مربوط به دوران قذافی کمک کننده برای شناخت لیبی و حتی شناخت بخشی از جامعه عربی است، گفت: دنیای عرب با مثلث بحران که متشکل از هویت، مشروعیت و کارآمدی است روبروست که مثال اعلای آن را در دوران قذافی مشاهده می کردیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی در بخشی از جهان عرب شاهد سرنگونی نظام های پادشاهی بودیم و این کشورها به سمت تشکیل جمهوری های پادشاهی در حال حرکت بودند، ادامه داد: در مقطعی قذافی نیز قبل از سقوط خود تلاش داشت که سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قذافی مخالفانش را «سگ های گم کرده راه» می نامید

قذافی مخالفانش را «سگ های گم کرده راه» می نامید