مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-07سياسي

لزوم ارتباط به دور از انقطاع با تمام اقشار جامعه


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید بتوانیم با اقدامات مناسب ارتباط جامع و کامل به دور از انقطاع با تمام قشرهای جامعه ایجاد کنیم.

- احمدوند،معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان 16آذرماه اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی، محلی برای تجلی اراده اهالی حوزه فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان افزود: خوشبختانه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار جهادی سمنان، جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به صورت مستمر و با نظم خوبی در حال اجراست.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی و مردمی به رهبری امام راحل بود ادامه داد: رژیم پهلوی، به معنای کامل رژیم فاسد بود و شخص محمد رضا پهلوی و خانواده وی افرادی فاسد بودند.

وی با اشاره به لزوم افزایش اعتبارات شورای فرهنگ عمومی گفت: انشالله شورای فرهنگ عمومی بتواند به خوبی مطالبه گری برای تخصیص سهم بیشتری از امکانات کشور به منظور اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز با بیان اینکه عمل صالح، پیشران عروج اندیشه های پاک و اقدامات خالصانه است گفت: هدایت فرهنگ جامعه از اصول و وظایف خطیر شورای فرهنگ عمومی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط به دور از انقطاع با تمام اقشار جامعه

لزوم ارتباط به دور از انقطاع با تمام اقشار جامعه