مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-07دانش

مطالبه گری حق دانشجویان است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مطالبه گری را حق دانشجویان دانست و تاکید کرد: از آنجا که دانشجویان در کنار اساتید دانشگاه جزو گروه مرجع در جامعه هستند، - جامعه از آنان انتظار کارکرد صحیح و الگو بودن دارد.

محمدرضا قائدی چهارشنبه 16 آذر در مراسم بزرگداشت روز دانشجو رمز موفقیت کانون های دانشجویی را هم افزایی و استفاده از توان دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان و اعضای کانون ها در اردوهای راهیان پیشرفت که به زودی برگزار خواهد شد شرکت کنند تا با توانمندی ها و پیشرفت کشور بیشتر آشنا شوند.

قائدی نکته کلیدی موفقیت دانشجویان را چگونگی سپری کردن دوران دانشجویی دانست و توضیح داد: برخی دانشجویان از بهره هوشی خوبی برخوردارند اما تعاملات اجتماعی مناسبی ندارند، حال آنکه بهینه شدن تعاملات اجتماعی در محیط دانشگاه امکان پذیر است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های نظام سرمایه داری اشاره و اضافه کرد: نظام سرمایه داری در حال ترویج فردگرایی و اتکای به خود و بی نیاز به گروه، تشکل و فعالیت های اجتماعی به عنوان مولفه های مهم این نظام، است.

قائدی حضور در فضای مجازی را به میزان لازم بسیار خوب و مناسب دانست و افزود: آنچه در سه سال شیوع کرونا اتفاق افتاد، غالب شدن فرآیندهای مجازی بود که باعث انزوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حق دانشجویان است

مطالبه گری حق دانشجویان است