مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-07دانش

دانشگاه با دانشجو و اساتید هویت پیدا می کند


دانشگاه با دانشجو و استاد هویت پیدا می کند، روز دانشجو یادآور رشادت،پایمردی و استکبار ستیزی دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز اظهار کرد: دانشگاه با دانشجو و استاد هویت پیدا می کند، روز دانشجو یادآور رشادت،پایمردی و استکبار ستیزی دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

دکتر صفر نصراله زاده، چهارشنبه، 16 آذرماه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که با حضور استاندار و روسای دانشگاه های استان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان میزبان اصلی این مراسم هستند، اظهار کرد: اساتید، دانشجویان و یاوران علمی هویت های دانشگاه هستند و روز دانشجو یادآور استکباز ستیزی دانشجویانی است که در راه مبارزه با رژیم طاغوت و نظام سلطه به سهادت رسیدند.

وی ادامه داد: ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه شاهد بودیم که جنبش های دانشجویی در مقابل استکبار ایستاده و شهدای این دانشگاه نیز در مسیر مبارزه با سلطه به شهادت رسیدند و زمینه ی حرکت های دیگری در کشور و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

رییس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: تاریخ جنبش دانشجویی چیزی جز در مبارزه با سلطه و پیگیری مطالبات مردم وحود ندارد و ما همیشه به این جوانان افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه با دانشجو و اساتید هویت پیدا می کند

دانشگاه با دانشجو و اساتید هویت پیدا می کند