مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 18:562022-12-07بين الملل

بیانیه پرس تی وی پس از قطع از ماهواره یوتل ست


شبکه پرس تی وی در بیانیه ای اقدام شرکت ماهواره یوتل ست در قطع پخش این شبکه را محکوم کرد و آن را ناقض اصل آزادی رسانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما اعلام کرد، بیانیه پرس تی وی پیرو اقدام ناقض آزادی بیان یوتل ست به شرح زیر است: از نگاه ما اقدام خصمانه یوتل ست و در درجه اول، اتحادیه اروپا تنها یکی از حلقات زنجیره اقداماتی است که برای خاموش کردن تنها صدای مردم ایران در فضای رسانه ای انگلیسی زبان طراحی شده است.

تجارب زیسته ما در پرس تی وی، از آغاز فعالیت این شبکه از سال 2007 تاکنون، از مراحل مختلفی از حذف سکوهای پخش کابلی و ماهواره ای از سوی نهادهای تنظیم گر و شرکت های سرویس دهنده اروپایی نشان دارد.

مسدودشدن حساب های کاربری در پلت فرم های اجتماعی از توییتر گرفته تا فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب و حتی توقیف دامنه .

com وب سایت پرس تی وی از سوی وزارت دادگستری آمریکا و نیز تحریم کارمندان و مدیران این شبکه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا نیز بخشی دیگر از همین پرونده تروریسم رسانه ای است.

کمااینکه مجری، مستندساز و خبرنگار ارشد ما مرضیه هاشمی نیز در راستای همین حرکت منسجم و طرح ریزی شده، در آمریکا بازداشت شد و تحت رفتارهای غیرانسانی و منافی همان حقوق بشری قرار گرفت که طراحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پرس تی وی پس از قطع از ماهواره یوتل ست

بیانیه پرس تی وی پس از قطع از ماهواره یوتل ست