مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-07اقتصادي

تخصیص تسهیلات 5 میلیارد ریالی برای هزار شرکت دانش بنیان


تفاهم نامه همکاری تامین مالی یک هزار شرکت دانش بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این تفاهم نامه همکاری که امروز به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و سید سعید شمسی نژاد رییس بانک قرض الحسنه مهر ایران رسید، بانک قرض الحسنه مهر ایران با بهره مندی از ظرفیت ها و قابلیت های موجود و به منظور توسعه همکاری های مشترک با معاونت علمی، نسبت به تخصیص حداکثر 1000 فقره وام اشخاص حقوقی به شرکت های دانش بنیان و فناور با معرفی معاونت علمی یا صندوق توسعه فناوری های نوین تا سقف 5 میلیارد ریال با دوره بازپرداخت 24 ماه تامین مالی اقدام می کند.

200 فقره از این وام ها، به شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک فناوری پردیس و 800 فقره دیگر به شرکت های برتر مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز برتر در سراسر کشور اختصاص خواهد یافت.

روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، در این مراسم از نقش بانک ها در حمایت از اقتصاد دانش بنیان گفت و افزود: یک جریان خوب حمایتی در سال جاری برای حمایت از اقتصاد دانش بنیان شکل گرفت که نامگذاری امسال به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین آن را توسعه داد؛ اما نباید این جریان به امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات 5 میلیارد ریالی برای هزار شرکت دانش بنیان

تخصیص تسهیلات 5 میلیارد ریالی برای هزار شرکت دانش بنیان