مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-07اقتصادي

آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد فارس به برکت نام حضرت رضا(ع)


طی مراسمی و به همت بنیاد کرامت رضوی، 42 زندانی جرائم غیرعمد محبوس در زندان های فارس، آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

- مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی چهارشنبه 16 آذر در این مراسم گفت: این اقدام خداپسندانه در پی تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در قالب پویش نذر امام(ع) برای آزادی زندانیان معسر انجام شد و 42 زندانی زن و مرد در استان فارس با مشارکت آستان قدس رضوی، خیران و ستاد دیه کشور به کانون گرم خانواده بازگشتند.

محمدحسین استادآقا، مجموع مبلغ بدهی این افراد را بیش از 42 میلیارد و 110 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: از ابتدای راه اندازی پویش نذر امام(ع) تاکنون، تعداد 395 زندانی شامل 161 مادر و 234 پدر از 22 استان کشور آزاد شدند که مبلغ کل بدهی آن ها افزون بر 150 میلیارد و 458 میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 20 میلیارد تومان از این مبلغ توسط آستان قدس رضوی، 27/5 میلیارد تومان توسط ستاد دیه کشور و مبلغ 81 میلیارد تومان بخشش شاکیان بوده که با حضور خادمان و خادمیاران رضوی آن را به نام امام رضا(ع) بخشیده اند.

استادآقا با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد یکی از اقدامات مورد پسند امام رضا(ع) است، گفت: این یک حرکت با برکت و سرشار از محبت است و باور داریم هر مرتبه که در نقطه ای از کشور برگزار می شود، با آزاد شدن زندانیان جرائم غیرعمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد فارس به برکت نام حضرت رضا(ع)

آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد فارس به برکت نام حضرت رضا(ع)