مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-07سياسي

ضرورت رعایت پیوست های فرهنگی در زمین 560 هکتاری پردیسان


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم بر ضرورت رعایت پیوست های فرهنگی در زمین 560 هکتاری پردیسان تاکید کرد.

- روح الله امراللهی امروز چهارشنبه 16 آذرماه در شصت و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار داشت: پیگیری های امام جمعه پردیسان در طراحی 560 هکتاری توانست اتفاقات خوبی را در این محدوده رقم زده و تعداد محلات پیش بینی شده را کاهش دهد.

وی فعالیت مساجد و مدیریت محلات با محوریت مساجد را موردتوجه قرارداد و افزود: باید مساجد در بخش هویت بخشی و برنامه های فرهنگی با برنامه ریزی علمی پیش بروند، زیرا افزایش نظارت اجتماعی و تربیت این نگاه در بین شهروندان باعث افزایش امنیت در منطقه خواهد شد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: قبل از آغاز به کار پروژه های 560 هکتاری، باید همه مدیران تلاش کنند که اتفاقات خوبی در این منطقه رقم بخورد و مشکلات تجاری در این محدوده مانند پردیسان ایجاد نشود، زیرا اجرا و ساخت مجتمع های تجاری خود باعث افزایش نظارت اجتماعی و ایجاد امنیت است.

وی به اهتمام اداره راه و شهرسازی استان در رفع مشکلات پردیسان اشاره و ابراز کرد: برای ساخت مصلی منطقه پردیسان می توان با اختصاص زمین، بخشی از مشکلات حل می شود، مدیرکل راه و شهرسازی استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت پیوست های فرهنگی در زمین 560 هکتاری پردیسان

ضرورت رعایت پیوست های فرهنگی در زمین 560 هکتاری پردیسان