مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 07:502022-12-08بين الملل

ولودیمیر زلنسکی، «شخصیت سال 2022 مجله تایم»


ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین به عنوان مظهر مقاومت کشورش در برابر تهاجم نظامی روسیه، از سوی مجله تایم به عنوان «شخصیت سال 2022» انتخاب شد.

- ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین به عنوان مظهر مقاومت کشورش در برابر تهاجم نظامی روسیه، از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت سال 2022 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورو نیوز، نام رییس جمهوری اوکراین که از دنیای هنر و بازیگری به عرصه سیاست پا گذاشته و سکان هدایت دستگاه اجرایی کشورش را در دست گرفته، از 24 فوریه یعنی زمان آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان ها افتاده است.

وی در طول سال جاری با برگزاری یک کارزار گسترده ارتباطی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با هدف اطلاع رسانی درباره جنگ اوکراین و دریافت کمک های نظامی از سوی متحدان غربی همچنین با ارائه گزارش روزانه به مردم اوکراین در خصوص حملات نیروهای روسیه و دستاورهای حاصل از مقاومت، به شهرت و محبوبیت رسید.

مجله تایم در مطلبی که به انتخاب ولودیمیر زلنسکی به عنوان شخصیت برتر سال 2022 اختصاص یافته، ضمن یاد کردن از او تحت عناوینی چون رییس جمهوری و روح اوکراین آورده است: برای اثبات اینکه شجاعت می تواند به اندازه ترس مسری باشد، برای الهام بخشیدن به مردم و ملت ها جهت متحد شدن در دفاع از آزادی، برای یادآوری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولودیمیر زلنسکی، «شخصیت سال 2022 مجله تایم»

ولودیمیر زلنسکی، «شخصیت سال 2022 مجله تایم»