مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-08سياسي

جامعیت خطبه فدکیه را در هیچ خطبه ای از معصومین(ع) ندیده ام


آیت الله سید جعفر سیدان با بیان اینکه جامعیت خطبه فدکیه را در هیچ خطبه ای از معصومین ندیده ام، گفت: در این خطبه مسائل اعتقادی، اخلاقی، حکمت دستورات دینی، - جامعیت خطبه فدکیه را در هیچ خطبه ای از معصومین(ع) ندیده ام ایسنا/خراسان رضوی آیت الله سید جعفر سیدان با بیان اینکه جامعیت خطبه فدکیه را در هیچ خطبه ای از معصومین ندیده ام، گفت: در این خطبه مسائل اعتقادی، اخلاقی، حکمت دستورات دینی، مسائل مربوط به امامت و نبوت، قبل و بعد اسلام و مساله فدک تبیین شده است.

این استاد حوزه علمیه خراسان شامگاه گذشته، 16 آذرماه در افتتاحیه سوگواره نگین شکسته که به منظور بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س) در برج آسمان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت حضرت فاطمه(س) شخصیتی نیست که بتوان آن را توصیف کرد.

من حدیث کوتاهی را در خصوص شخصیت این بانوی بزرگوار به عرض می رسانم که یکی از صدها حدیث در خصوص شخصیت این حضرت است و امیدوارم منظور نظر را برساند.

وی با اشاره به حدیث امام صادق (ع) که در صفحه 10 جلد 43 کتاب شریف بحارالانوار آمده، افزود: بر اساس این حدیث حضرت عبدالعظیم حسنی از حسن بن عبدالله و او از یونس بن ظبیان و او از امام جعفر صادق(ع) نقل می کند که آن حضرت فرمود: حضرت فاطمه(س) را در پیشگاه خداوند متعال 9 اسم است که شامل فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، راضیه، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعیت خطبه فدکیه را در هیچ خطبه ای از معصومین(ع) ندیده ام

جامعیت خطبه فدکیه را در هیچ خطبه ای از معصومین(ع) ندیده ام