مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-08دانش

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو


دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، روز دانشجو را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

  - دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، روز دانشجو را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: بسمه تعالی با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت ‏کرامش ‏که چراغ راه بشریت ‏اند 16 آذر یادآور آگاهی، پویایی و استقلال طلبی جوانانی است که برابر استبداد و استعمار به پاخاستند و نقطه عطفی را در تاریخ اجتماعی و سیاسی کشور رقم زدند، 16 آذر به واقع نماد فرهنگ دانشگاهی ایران اسلامی است.

نام و یاد شهیدان گرانقدر این روز را گرامی می دارم.

روز دانشجو، حاصل آرمانگرایی و مسئولیت‏پذیری جوانانی است که حق تعیین سرنوشت را در یک مقطع تاریخی مهم معنا کردند و به پشتوانه روشنگری و حق‏طلبی امام راحل علیه رژیم پهلوی، نقش موثری را در شکوفایی نهضت انقلاب اسلامی در بدنه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه ایفا کردند.

بی‏ شک، تحصیل و رفتارسازی اجتماعی، دو دستاورد دانشگاه به شمار می آید که در تعلیم، تربیت و ساخت هویت اجتماعی اثربخش است و از این جهت فرهنگ سازی و توسعه علمی، دو بعد اصلی کارکرد دانشگاه است که پیامدهای این نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو