مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-08بين الملل

چین، انگلیس را به عدم انجام تعهدات بین المللی متهم کرد


وزارت خارجه چین، مقامات انگلیس را متهم کرده است که با ممانعت از طرح پکن برای ساخت یک سفارت بزرگ جدید در نزدیکی تاور بریج در لندن، از تعهدات دیپلماتیک خود دوری می کنند.

- چین، انگلیس را به عدم انجام "تعهدات بین المللی" متهم کرد وزارت خارجه چین، مقامات انگلیس را متهم کرده است که با ممانعت از طرح پکن برای ساخت یک سفارت بزرگ جدید در نزدیکی تاور بریج در لندن، از تعهدات دیپلماتیک خود دوری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، سخنگوی وزارت خارجه چین در بیانیه ای گفت: باید به این نکته اشاره کرد که کشورهای میزبان تعهد بین المللی برای تسهیل و حمایت از ساخت اماکن نمایندگی های دیپلماتیک دارند.

طرف چینی از طرف بریتانیایی می خواهد که به تعهدات مربوطه خود عمل کند.

موضوع مورد بحث، حکمی است که هفته گذشته شورای تاور هملتز به اتفاق آراء تصویب کرد و از ارائه مجوز به چین برای ساخت یک سفارت فوق العاده بزرگ در محل سابق رویال مینت (ضرابخانه سلطنتی) خودداری کرد.

بنا بر گزارش ها، دولت چین این قطعه 700 هزار فوت مربعی را به مبلغ 255 میلیون پوند در سال 2018 خریداری کرد و قصد دارد سفارت جدیدی به اندازه 10 برابر بزرگتر از ساختمان فعلی آن در نزدیکی پدینگتون بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین، انگلیس را به عدم انجام تعهدات بین المللی متهم کرد

چین، انگلیس را به عدم انجام تعهدات بین المللی متهم کرد