مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-08اقتصادي

استاندار گلستان فردا به کلاله می رود


استاندار گلستان به همراه معاونین و مدیران کل ستادی و دستگاههای اجرایی در ادامه سفرهای شهرستانی خود فردا جمعه را در کلاله به سر خواهند برد.

- وجود 14 شهرستان در استان کوچک اما پر ظرفیت گلستان یکی از بسترهایی است که به واسطه تنوع اقلیمی و همچنین گستردگی خطی استان محقق شده و به طور طبیعی موجب بروز مطالبات منطقه ای بیشتر در راستای ایجاد زیرساختهای متناسب با شهرستان شده است.

از محرومیت و عقب ماندگی های توسعه ای استان گلستان که بگذریم به جز دو سه شهرستان استان که به واسطه قدمت تاریخی و ظرفیت های خاص گردشگری و البته مناسبات سیاسی و اقتصادی کمی رشد نسبی کرده اند، سایر شهرستانها همچنان در محرومیتی کم نظیر و تاریخی به سر می برند که با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های کم نظیر اقلیمی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، تاریخی و مذهبی علامت تعجبی بزرگ را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

حال و در دولت جدید که شعارش رسیدگی بیشتر به مناطق محروم و عدالت محوری با حضور و توجه به همه استانها و شهرستانهاست، انتظار مردم گلستان از مسئولان در سطوح مختلف تمرکززدایی و توجه به اقصی نقاط استان است که در همین راستا استاندار گلستان جمعه های خود را به حضور به شهرستانها و دیدار از نزدیک با مردم و رسیدگی به مشکلات شهرستانها قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان فردا به کلاله می رود

استاندار گلستان فردا به کلاله می رود