مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-08ورزشي

سلیمی: علم 10 درصد موفقیت در قهرمانی است/ سنجش موفقیت با نتیجه اشتباه است


دکترای علم تمرین معتقد است علم فقط 10 درصد از ورزش قهرمانی را شامل می شود و 50 درصد آن برنامه ریزی، امکانات، تربیت درست یک قهرمان، شخصیت و ذهنیت و بینش قهرمانی است و در کنار آن یکپارچگی برای قهرمانی است.

- دکترای علم تمرین معتقد است علم فقط 10 درصد از ورزش قهرمانی را شامل می شود و 50 درصد آن برنامه ریزی، امکانات، تربیت درست یک قهرمان، شخصیت و ذهنیت و بینش قهرمانی است و در کنار آن یکپارچگی برای قهرمانی است.

علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا ساده ترین تعریف علم ورزش را دانستن و توانستن برشمرد و اظهار کرد: دانستی که داخل آن توانستن نباشد و یا دانستنی که منجر به توانستن نشود چیزی جز آن توهم علم و دانایی نیست.

علم باید یک بستری را طی کرده باشد و به آن استناد کرد و در واقعیت عینیت داشته باشد و در عمل خودش را نشان دهد و نتیجه بگیرد.

این دکترای علم تمرین در رابطه با این سوال که امروزه علم تمرین پلی است بین ورزش و قهرمانی در کشور؛ چقدر به این موضوع توجه شده است؟ گفت: در ورزش قهرمانی فقط علم نیست که باعث قهرمانی می شود بلکه علم فقط 10 درصد از ورزش قهرمانی را شامل می شود و 50 درصد آن برنامه ریزی، امکانات، تربیت درست یک قهرمان، شخصیت و ذهنیت و بینش قهرمانی است و در کنار آن یکپارچگی برای قهرمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: علم 10 درصد موفقیت در قهرمانی است/ سنجش موفقیت با نتیجه اشتباه است

سلیمی: علم 10 درصد موفقیت در قهرمانی است/ سنجش موفقیت با نتیجه اشتباه است