مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-08سياسي

ارائه روش های جدید آموزش سواد در سازمان نهضت سواد آموزی


روش های جدید سوادآموزی در دستور کار نهضت سواد آموزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا عبدی رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گردهمایی مشترک دو روزه معاونین سوادآموزی و رؤسای ادارات سوادآموزی، سنجش و ارزشیابی تحصیلی سراسر کشور، اظهار کرد: باید گفتمان نهضت سوادآموزی جدی گرفته شود و فرمان حضرت امام خمینی(ره) و قواعد حکمرانی که ایشان جاری کرده‎اند و نهضت سوادآموزی هم که از آرمان‎های ایشان بوده، تا ریشه کنی بی‎سوادی و سرانجام بخشی بی‎سوادی مهم شمرده شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در جهت استمرار و ادامه مسیر مأموریت‎های نهضت، باید اولا سواد آرمان ما باشد و دوم، بی‎سوادی ریشه‎کن شود و سوم به سمت سوادهای دیگر حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف سواد آموزی باید در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور نقش آفرینی کنیم و دنبال آن باشیم که دغدغه‎های مقام معظم رهبری مبنی بر ریشه‎کنی بی‎سوادی که در برنامه‎های قبلی مغفول مانده است در سیاست‎های کلی تحولی آموزش و پرورش آورده شود و در برنامه هفتم عملیاتی و اجرایی شود.

عبدی ادامه داد: در مطالبات باید نظام آموزشی بزرگسالان را جزء مطالبات استانی و ملی قرار دهیم و در انجام فعالیت‎های سوادآموزی و در روند نهضتی شدن و جهادی شدن فعالیت‎ها به دنبال اسم نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه روش های جدید آموزش سواد در سازمان نهضت سواد آموزی

ارائه روش های جدید آموزش سواد در سازمان نهضت سواد آموزی