مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-08پزشكي

مراکز خدمات جامع سلامت بستر اجرای طرح پزشک خانواده


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به توجه وزارت بهداشت به مسئله پزشک خانواده، مراکز خدمات جامع سلامت در این عرصه فعالند.

- دکتر بهرام عین اللهی 17 آذرماه در جریان سفر به استان مرکزی و آیین افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهری و روستایی شهر هندودر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم خیر و فداکار در بحث احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه های اورژانس تلاش داشته اند و مرکز جامع سلامت هندودر همه امکانات از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، انواع کلینیک ها، دندانپزشکی، داروخانه و .

را دارد.

وی افزود: این مرکز در واقع در یک منطقه صعب العبور قرار گرفته است که در زمستان که جاده ها بسته می شود و مردم نیازمند همه خدمات سلامت هستند خدمت بدهد، در این راستا با پشتیبانی خیرین در احداث این مراکز و تجهیز این مراکز از سوی وزارتخانه و تامین نیروی انسانی می توان خدمات خوبی را ارائه کرد.

عین اللهی تصریح کرد: یکی از موارد مهم مدنظر در این مراکز، بحث پزشک خانواده است، این مرکز برای همه روستاییان پرونده سلامت تشکیل داده است و به مروز وضعیت سلامت آنها بررسی می شود و قبل از بیماری، تشخیص های لازم داده می شود و اگر نیاز به خدمات بستری نیاز باشد، دیگر مراکز آمادگی ارائه خدمت به مردم را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خدمات جامع سلامت بستر اجرای طرح پزشک خانواده

مراکز خدمات جامع سلامت بستر اجرای طرح پزشک خانواده