مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-08سياسي

پایان کار «رستم» با خان سیاست


از هفده سالگی عضو سپاه پاسداران شد، 43 ساله بود که فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء را به او سپردند تا چهار سال بعد پایش به دولت هم باز شود و به وزارت نفت برود.

- با روی کارآمدن سیدابراهیم رییسی شانس حضور مجدد در جلسات هیئت وزیران را پیدا کرد و این بار به وزارت مسکن، راه و شهرسازی رفت تا گره از مشکل مسکن باز کند.

پانزده ماه نگذشت که بیماری اش تشدید شد و نامه استعفایش را امضاء کرد و حالا یک روز پس از انتخاب جانشینش در وزارت راه، در 58 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم قاسمی در سال 1343 در روستای سرگاه شهرستان مهر استان فارس متولد شد و تحصیلات مقاطع دبستان و متوسطه را در همان استان پشت سر گذاشت.

مُهر مدرک دیپلم و پایان دوران دبیرستانش خشک نشده بود که عضو سپاه پاسداران شد، به یگان های رزمی مهندسی اش پیوست و از جبهه های جنگ ایران و عراق سر درآورد.

مدتی بعد فرماندهی همان یگان ها را عهده دار شد و جنگ که خاتمه یافت به نهاد تازه تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء رفت و آنجا هم فرماندهی مهندسی دریایی را به دست گرفت؛ سمتی که کمی بعد عنوان مشابه اش در سپاه پاسداران نیز به او سپرده شد تا در نهایت به فرماندهی قرارگاه سازندگی نوح منصوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار «رستم» با خان سیاست

پایان کار «رستم» با خان سیاست