مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-08سياسي

توزیع گوشت بین خانواده های کم برخوردار خراسان شمالی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هزار و 200 بسته گوشت قربانی توسط خیران به مناسبت ایام فاطمیه بین نیازمندان استان توزیع شد.

- حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، به مناسبت ایام عزاداری دهه اول فاطمیه در قالب هفدهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

وی گفت:  19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: سهمیه در نظر گرفته برای شهرستان ها شامل 100بسته برای خانواده های نیازمند جاجرم، 100بسته برای گرمه و شوقان، 175 بسته برای اسفراین، 180 بسته برای فاروج،  80 بسته برای شهر آشخانه، 40 بسته برای شهر پیش قلعه و راز و جرگلان 120  بسته دریافت کردند.

وی باقی این سهمیه را  نیز سهم کانون های روستایی و شهری شهرستان بجنورد اعلام کرد و گفت: سهمیه در نظر گرفته شده با توجه به تعداد کانون های مساجد شهرستان ها و نیز میزان همکاری و دقت رابطان در توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت بین خانواده های کم برخوردار خراسان شمالی

توزیع گوشت بین خانواده های کم برخوردار خراسان شمالی