مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-08اقتصادي

اولویت ما توسعه فعالیت های دانش بنیان در صنایع است


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تنها بحث حمایت صنایع از پژوهش مورد توجه ما نیست بلکه اولویت ما توسعه فعالیت های دانش بنیان در صنایع است.

  - امیررضا رجبی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری استان اظهار کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت یکی از پایه های برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری است، زیرا شرکت هایی که در این مجموعه کار می کنند، می توانند دستاوردهای پژوهشی خود را عرضه و به متقاضیان و عموم مردم معرفی کنند.

وی افزود: همچنین مجموعه شرکت ها باید بتوانند با حضور در این نمایشگاه ها حوزه های جدید توسعه محصول را به دست آورند که در اینجا افرادی هستند که دستاوردهای جدیدی دارند و فناوری جدیدی را ارائه می دهند که ما این شرکت ها را عمدتا تشویق کردیم تا در نمایشگاه حضور داشته باشند و از طرفی نیز برای اینکه محصولات تولیدی را در بازار ارائه دهیم نیاز داریم تا وضعیت رقابتی داشته باشیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در واقع وضعیت رقابتی هم در طول زمان تغییر می کند، به طوری که محصولی که در طی 10 سال گذشته عرضه شده باشد امروزه با حضور فناوری های جدید اگر خود را با این فناوری های روز همسان نکند از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ما توسعه فعالیت های دانش بنیان در صنایع است

اولویت ما توسعه فعالیت های دانش بنیان در صنایع است