مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 16:312022-12-08سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای رسانه در بهشت زهرا(س) برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم هفدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه امروز با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه، مسئولان لشکری و کشوری در سالروز شهادت دخت گرامی حضرت خاتم النبیین حضرت فاطمه الزهرا س بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم و زیارت عاشورا و نواختن سرود جمهوری اسلامی و نمایش تصاویر شهدای گرانقدر اصحاب رسانه آغاز شد.

در ادامه سعید یوسف نیا شاعر اهل بیت و پژوهشگر و راوی حوزه دفاع مقدس اشعاری در باب بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ایراد نمود.

سرتیپ امیر پولادی رییس سازمان حفط و نشر آثار دفاع مقدس ارتش در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام شهدای رسانه و ارتش در این واقعه گفت: شهدا یاد آور دوران دفاع مقدس و دوران ایثارگری و مقاومت هستند.

وی افزود: حضور ما در کنار مزار این شهیدان بهانه ای است برای بیعت مجدد با امام و شهدا و همچنین اعلام وفاداری با رهبر معظم انقلاب و پاسداری از ارزشها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز پانزدهم آذر 84 جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان خبری رسانه های مختلف کشور و تعدادی از نیروهای ارتش در سانحه سقوط هواپیمای سی 130 به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای رسانه در بهشت زهرا(س) برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای رسانه در بهشت زهرا(س) برگزار شد