مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 17:452022-12-08اقتصادي

بخشی از بار نیروگاه شازند به نیروگاه رودشور زرندیه انتقال پیدا کند


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: از وزارت نیرو درخواست می شود با توجه به اینکه نیروگاه رودشور زرندیه با مراکز جمعیتی فعال فاصله دارد بخشی از بار نیروگاه شازند به این نیروگاه انتقال پیدا کند.

- ایسنا/مرکزی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: از وزارت نیرو درخواست می شود با توجه به اینکه نیروگاه رودشور زرندیه با مراکز جمعیتی فعال فاصله دارد بخشی از بار نیروگاه شازند به این نیروگاه انتقال پیدا کند.

علی سلاجقه پنجشنبه 17 آذرماه 1401 در جریان بررسی میدانی مشکلات زیست محیطی شهرستان زرندیه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی نیروگاه رودشور زرندیه اظهار کرد: از وزارت نیرو درخواست می شود با توجه به اینکه این نیروگاه با مراکز جمعیتی فعال فاصله دارد بخشی از بار نیروگاه شازند به این نیروگاه انتقال پیدا کند و تدابیری اندیشیده شده تا دستگاه های مسئول این کار را انجام دهند و سازمان محیط زیست این موضوع را پیگیری می کند.

وی افزود: در دولت سیزدهم تمام دستگاه ها برای خدمت به مردم بسیج شدند.

همانطور که مردم نسبت به محیط زیست از مسئولین جلوتر هستند و این یک ظرفیت عالی است و تمام دستگاه هایی که مخرب محیط زیست هستند الان در این راستا حرکت می کند که معضلات مردم را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بار نیروگاه شازند به نیروگاه رودشور زرندیه انتقال پیدا کند

بخشی از بار نیروگاه شازند به نیروگاه رودشور زرندیه انتقال پیدا کند