مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-08اجتماعي

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند


 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی در کشور به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند.

- ایسنا/کرمانشاه  معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی در کشور به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند.

معصومه نجفی، امروز(17آذر) در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی عبودیت و بندگی بود، لذا باید دانش آموزان را با سیره زندگی ایشان آشنا کنیم.

نجفی تاکید کرد: با بهره گیری از سبک زندگی فاطمی می توانیم آینده سازان کشور را در مسیر تعلیم و تربیت صحیح قرار دهیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به ورود معاون اول رییس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی گذاریم هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

وی با بیان اینکه یک سامانه برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل سراسر کشور راه اندازی شده، گفت: می کوشیم بعد از شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از طریق این سامانه، دلیل بازماندن آنها از تحصیل را شناسایی کرده و به یاری خداوند تلاش خواهیم کرد مشکلات دانش آموزان بازمانده از تحصیل را برای بازگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند