مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:512022-12-08سياسي

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکوهی عصر امروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: دشمن اکنون با ایجاد شکاف بین شیعه و سنی به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان است دشمن می خواهد ما را درگیر حاشیه کند و سپس ضربه نهایی را به ما بزند.

وی با بیان اینکه صدای مردم در روز تشییع جنازه پیکر مطهر شهید سلیمانی به گوش همگان رسید، تصریح کرد: دشمنان بدانند این اغتشاش ها صدای مردم نیست صدای مردم را در روز 13 آبان، تشییع جنازه شهدای شاهچراغ و 22 بهمن دیدیم این صدای ملت است که همه شاهد آن بودیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه به موقع به وضعیت حجاب رسیدگی می کنیم، ابراز کرد: دشمن در تلاش است ما را درگیر قومیت ها کنند جنگ شیعه و سنی راه بیاندازند آنها می خواهند دین، انقلاب و ایمان مان را از ما بگیرند باید صبور باشیم ما برای اسلام و احکام دین انقلاب کردیم ما از اصول خودمان دست برنمی داریم.

علی ملک شاهکوهی بر موضوع جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به گوش فرزندمان برسانیم و آنها را از این موفقیت های بزرگ آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: راه برون رفت کشور از این وضعیت، جهاد تبیین است حضرت آقا کد را به ما داده است خوشبختانه اکنون جو کشور آرام است و دشمن دوباره با شکست مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند