مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-08حوادث

دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!


دزدان معتادی که به دلیل ترس از مالخران زورگو، کامپیوتر خودروها را می ربودند، در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد به دام افتادند که در اسارتگاه مالخران به سر می بردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بررسی روزانه جرایم خرد در مرکز فرماندهی پلیس مشهد، حکایت از آن داشت که پرونده های دستبرد به کامپیوتر (ای سی یو) خودروهای سواری در منطقه ای از شهر، روند صعودی دارد.

تحلیل آماری این سرقت های سریالی نشان داد،جرایم مذکور در مناطق بولوار فردوسی، شهید فرامرز عباسی و کوی امیرالمومنین (ع) رخ داده است و احتمالا اعضای یک باند سرقت در همین محیط جغرافیایی فعالیت می کنند.

گزارش این تحلیل کارشناسی به فرمانده انتظامی مشهد، موجب شد تا سرهنگ احمد نگهبان دستور یک عملیات ویژه را برای پایان دادن به سرقت های مذکور صادر کند.

با توجه به اهمیت موضوع و ابراز نارضایتی شهروندان از سرقت های خرد در جامعه، گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد، ماموریت شناسایی و دستگیری دزدان کامپیوتر خودروها را به عهده گرفتند و این گونه تلاش کارآگاهان با انجام یک سری فعالیت های دامنه دار اطلاعاتی آغاز شد.

وقوع سرقت ها در یک منطقه خاص، گروه کارآگاهان را به بولوار توس کشاند و آن ها همزمان با بازدیدهای میدانی از محل های سرقت و اثربرداری از برخی خودروهای سواری مال باختگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!

دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!