مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-08سياسي

سرلشکر موسوی: برای امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات جان خود را فدا می کنیم


استقلال، تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی، رهبری، امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات از جمله خطوط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برای آن ها جان خود را فدا خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه علوم وفنون هوایی شهید ستاری با فرماندهان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

  فرمانده کل ارتش در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو تبلور روحیه استکبار ستیزی ملت شریف ایران و تمامی جوانان و دانشجویان این خاک قهرمان پرور است که بر باور خود ایستادند و حقانیت را سرلوحه کار خود قرار داده و از دخالت بیگانگان در استقلال، عزت و سربلندی ایران اسلامی، اعلام انزجار کردند.

  سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه بی تردید دانشگاه هوایی شهید ستاری مهد پرورش و تربیت قهرمانان پرآوازه نیروی هوایی است، تصریح کرد: نیروی هوایی الهی به عنوان یک نیروی پیشگام به صورت علنی و رسما از 19 بهمن ماه سال 1357 با اراده ای فولادین و شجاعتی مثال زدنی، استکبار ستیزی را در کشور آغاز و این امر در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: برای امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات جان خود را فدا می کنیم

سرلشکر موسوی: برای امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات جان خود را فدا می کنیم