مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-08ورزشي

این رسمش نبود آقای فغانی!


«برای داوری که پیش از این مسابقات مهمی از جمله دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2014، دیدار فینال جام ملت های آسیا 2015، دیدار فینال جام باشگاه های جهان 2015، - برای داوری که پیش از این مسابقات مهمی از جمله دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2014، دیدار فینال جام ملت های آسیا 2015، دیدار فینال جام باشگاه های جهان 2015، دیدار فینال فوتبال المپیک 2016 ریو، دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها 2017 و دیدار رده بندی جام جهانی 2018 را قضاوت کرده، چنین تصمیمی حسابی عجیب بود؛ آن قدر عجیب که شاید حالا بشود گفت این رسمش نبود آقای فغانی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: کار برای ایرانی ها حالا به طور تمام و کمال در جام جهانی به پایان رسیده است.

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران از همان مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفته بود، تیم داوری ایران همچنان به عنوان نماینده ایران در قطر حضور و این امیدواری وجود داشت تا علیرضا فغانی به عنوان داور اصلی به همراه محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان کمک هایش حضور طولانی مدتی در قطر داشته باشند.

فغانی در مرحله یک هشتم نهایی قضاوتی نکرد تا این شایعه رواج پیدا کند که او بخت زیادی برای ماندن در جام و احتمالا سوت زدن در مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد؛ موضوعی که البته خیلی زود از دایره گمانه زنی ها خارج و مشخص شد که کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این رسمش نبود آقای فغانی!

این رسمش نبود آقای فغانی!