مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 01:502022-12-08فناوري

مهمترین اخبار حوزه ارتباطات در هفته جاری


قانون عجیب فروش خطوط رند تلفن ثابت و پاسخ مخابرات، ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار درباره تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت به مخابرات و پیام هشدار زلزله، - عناوین مهم ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از مشترکان می گویند هنگام فروش تلفن ثابت خود متوجه شده اند که شماره تلفن ثابت آنها پس از تعیین معیارهایی شامل شماره های رند و با ارزش محسوب می شود و در نتیجه امکان فروش آن را ندارند؛ مگر اینکه هزینه رند بودن را به مخابرات بپردازند.

در همین رابطه، داوود زارعیان - معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران - در گفت وگو با ایسنا، درباره این موضوع گفت: دو دسته شماره های رند داریم؛ یک دسته شماره هایی است که مشتریان به عنوان شماره رند از ابتدا از شرکت مخابرات خریداری کرده و دسته دیگر شماره های رندی است که مشترک خریداری نکرده بلکه به صورت تصادفی برای مشترک ثبت شده است.

وی افزود: براساس پروانه شرکت مخابرات ایران این دسته از شماره ها (دسته دوم) درواقع مالکیتی ندارد البته تا زمانی که خود فرد بخواهد از آن استفاده کند، می تواند آن را در اختیار داشته باشد؛ درواقع مشترک برای این دسته از شماره های رند تلفن ثابت در ابتدا هزینه ای پرداخت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اخبار حوزه ارتباطات در هفته جاری

مهمترین اخبار حوزه ارتباطات در هفته جاری