مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-09پزشكي

کمبود و گرانی دارو گریبان گیر وزیر بهداشت شد / استیضاح به نتیجه می رسد؟


کمبود دارو و سایر مشکلات نظام سلامت باعث شد تا مجلس به وزیر بهداشت کارت زرد نشان دهند و تنها یک روز پس از این اتفاق خبر جمع شدن 60 امضا برای استیضاح او نیز در رسانه ها دست به دست شد.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: علت عدم توجه وزارتخانه به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ها و روستاها چیست؟ چرا دستورات وزیر در زیرمجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اجرا نمی شود؟ اغلب درمانگاه ها و خانه های بهداشت در شهرستان ها فاقد پزشک و پرستار است، برنامه وزارت برای تامین کادر پزشکی در کشور بویژه شهرستان ها ومناطق محروم چیست؟ تدابیر وزارت بهداشت برای حل مشکلات صنعت دارو چیست؟ دلیل تغییرات مکرر در سازمان غذا و دارو چیست؟ اینها بخشی از سوالات نمایندگان مجلس از وزیر بهداشت است، وزیری که هنوز یک سال از نشستنش بر کرسی وزارت بهداشت نگذشته که توانسته است رکورد دریافت بیشترین تذکر از مجلس را بکشند و شاید بتوان گفت که بهرام عین اللهی تنها وزیر بهداشت در دولت های مختلف بوده که تاکنون بیشترین تذکر را از مجلس دریافت کرده و به دفعات برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مردم، به مجلس فراخوانده شده است.

هرچند طی دفعات گذشته عین اللهی توانست با خرید وقت از مجلس و پاسخگویی به سوالات نمایندگان آنها را قانع کند اما اینبار نه تنها این اتفاق رخ نداد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود و گرانی دارو گریبان گیر وزیر بهداشت شد / استیضاح به نتیجه می رسد؟

کمبود و گرانی دارو گریبان گیر وزیر بهداشت شد / استیضاح به نتیجه می رسد؟