مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-09اقتصادي

سبدفروشی دارو تخلف است/ با سامانه 136 شکایت کنید


بازرس کل گیلان، با اشاره به سبدفروشی دارو در برخی داروخانه ها، عنوان کرد: این موضوع از مطالبات هم استانی ها بوده که وقتی به برخی از داروخانه ها مراجعه می کنند، - در کنار خرید داروهای مورد نیاز، ملزم به خرید داروهای غیر مورد نیاز بیمار می شوند که تخلف است.

سجاده ده ده جانی در گفت وگو با خبرنگاران، در حاشیه بازدید از انبار شرکت های پخش دارو در رشت، بررسی چرخه توزیع دارو در استان گیلان را در دستور کار اداره کل بازرسی دانست و اظهار کرد: بازدیدهای محسوس و نامحسوس و سرکشی های سرزده از شرکت های دارویی و داروخانه های استان انجام می شود.

وی با اشاره به ایرادات مشاهده شده، افزود: شاهد مطالبه شرکت های دارویی از دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که پیگیری ها از دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد این مطالبات به عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی بیمه های پایه بر می گردد.

بازرس کل گیلان، سبدفروشی دارو را از دیگر ایرادات دانست و عنوان کرد: این موضوع از مطالبات هم استانی ها بوده که وقتی به برخی از داروخانه ها مراجعه می کنند، در کنار خرید داروهای مورد نیاز، ملزم به خرید داروهای غیر مورد نیاز بیمار می شوند که تخلف است.

ده ده جانی، با بیان اینکه بهداشت و درمان شوخی بردار نیست و اولویت کاری سازمان بازرسی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: هم استانی ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبدفروشی دارو تخلف است/ با سامانه 136 شکایت کنید

سبدفروشی دارو تخلف است/ با سامانه 136 شکایت کنید