مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-09ورزشي

حضور کارشناس تغذیه و روانپزشک در باشگاه های ورزشی و تیم ها الزامی شود


مدیر گروه تغذیه بالینی علوم پزشکی تهران بر این باور است مسئولان و مدیران ورزشی در سطح وزارتخانه باید به طور جدی و محکم حضور کارشناسان تغذیه، - مدیر گروه تغذیه بالینی علوم پزشکی تهران بر این باور است مسئولان و مدیران ورزشی در سطح وزارتخانه باید به طور جدی و محکم حضور کارشناسان تغذیه، روانپزشک ورزشی در تمام باشگاه ها، تیم ها را ملزم بدانند.

این طور نباشد که این بخشنامه به دست فراموشی سپرده و رها شود.

سید علی کشاورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ورزش ایران آن طور که باید و شاید شاهد علم تمرین در ورزش نیستیم چرا که مافیاهایی وجود دارند که به اصطلاح اجازه ورود متخصصان علم روز در ورزش را نمی دهند.

امروزه دنیا از علم به صورت علمی و حرفه ای و در کنار آن از کارشناس تغذیه، روان پزشک ورزشی و متخصصان رشته های مختلف به طور ویژه بهره می برد در حالی که ما این را در ایران شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: اولین حضورم از طریق ورزش بانوان بود و همیشه این را می گویم که بانوان ورزشی ما مردتر از آقایان هستند و حرکتهای کوچکی توانستم انجام بدهم.

طی 43 سال فعالیتم تلاش بی وفقه ای کردم که بتوانیم در این حیطه کاری، کاری را انجام بدم که متاسفانه و علیرغم تلاش هایی که شد ما می بینیم که یک کارشناس تغذیه در کنار تیم ها حضور ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کارشناس تغذیه و روانپزشک در باشگاه های ورزشی و تیم ها الزامی شود

حضور کارشناس تغذیه و روانپزشک در باشگاه های ورزشی و تیم ها الزامی شود