مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-09بين الملل

هشدار شدید خطیب مسجدالاقصی درباره کابینه افراطی رژیم اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عکرمه صبری»، رییس هیئت عالی اسلامی قدس اشغالی و خطیب مسجد الأقصی با تأکید بر آمادگی ملت فلسطین برای مقابله با هرگونه تعدی به مسجد الأقصی، - خطیب مسجدالاقصی درباره تندباد خطراتی که قدس اشغالی را تهدید می کند به شدت هشدار داد و بر آمادگی برای مقابله با هرگونه تعدی به مسجد الأقصی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عکرمه صبری ، رییس هیئت عالی اسلامی قدس اشغالی و خطیب مسجد الأقصی با تأکید بر آمادگی ملت فلسطین برای مقابله با هرگونه تعدی به مسجد الأقصی، نسبت به تندباد خطراتی که قدس اشغالی را تهدید می کند هشدار داد.

شیخ صبری در خصوص خطر کابینه افراطی رژیم اسراییل به رهبری نتانیاهو برای قدس و وضعیت موجود در مسجد الأقصی گفت: ما به یک رژیم اشغالگر تکیه نمی کنیم.

همه آن ها از یک خط مشی پیروزی می کنند که همان استراتژی تهاجمی نژادپرستانه است.

خطیب مسجدالأقصی با تأکید بر اهمیت و لزوم بستن بار سفر به سوی مسجدالأقصی و حضور در آن، بیان کرد که هرگز به رژیم اشغالگر اجازه نخواهد داد وضعیت کنونی آن را تغییر دهد.

وی با هشدار نسبت به یهودی سازی قدس و تحکیم جاه طلبی های یهودیان، افزود: ما آماده مقابله با هرکسی که درصدد آسیب به مسجد الأقصی است هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید خطیب مسجدالاقصی درباره کابینه افراطی رژیم اسراییل

هشدار شدید خطیب مسجدالاقصی درباره کابینه افراطی رژیم اسراییل