مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-09اقتصادي

کمک به مدیریت مصرف با تصویب تعرفه تازه مشترکان پر مصرف گاز


وزیر نفر با اشاره به تصویب تعرفه تازه مشترکان پر مصرف گاز طی روز چهارشنبه (16 آذرماه) در هیئت دولت، اظهار کرد: این تصمیم کلیدی می تواند به ما در مدیریت مصرف در فصل سرما کمک کند.

- وزیر نفر با اشاره به تصویب تعرفه تازه مشترکان پر مصرف گاز طی روز چهارشنبه (16 آذرماه) در هیئت دولت، اظهار کرد: این تصمیم کلیدی می تواند به ما در مدیریت مصرف در فصل سرما کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی در همایش مدیران ارشد صنعت نفت با اشاره به بررسی و ممیزی همه پروژه های موجود در صنعت نفت طی روزهای آغازین دولت سیزدهم با همکاری معاونت برنامه ریزی وزارت نفت، تصریح کرد: با توجه به بررسی ها طی هشت سال آینده در چهار شرکت اصلی برای تکمیل پروژه ها به 240 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه در 16 ماه اخیر من و همکارانم تلاش کردیم از حداکثر توان سرمایه داخلی برای تأمین منابع مالی صنعت نفت استفاده کنیم، اظهار کرد: تا به امروز بیش از 20 میلیارد دلار قرارداد و 80 میلیارد دلار تفاهم نامه با شرکت های داخلی و خارجی سرمایه گذار و بانک ها همچون مشارکت نامه توسعه یکپارچه میدان مشترک آزادگان امضا شده است.

وزیر نفت ضمن اشاره به وجود 48 پروژه نیمه تمام در چهار شرکت اصلی وزارت نفت به ارزش 13 میلیارد دلار و تأکید بر اینکه اطلاع رسانی از تسریع در ساخت پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به مدیریت مصرف با تصویب تعرفه تازه مشترکان پر مصرف گاز

کمک به مدیریت مصرف با تصویب تعرفه تازه مشترکان پر مصرف گاز