مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-09بين الملل

خشم رسانه های بریتانیایی از مستند «هری و مگان»


دیلی میل انتقاد شدیدی از این زوج سلطنتی کرده و با استناد به منتقدانی که این زوج را به «سرنگونی سلطنت» متهم کرده اند، این مستند را توهین به میراث ملکه توصیف کرده است.

- دیلی میل انتقاد شدیدی از این زوج سلطنتی کرده و با استناد به منتقدانی که این زوج را به سرنگونی سلطنت متهم کرده اند، این مستند را توهین به میراث ملکه توصیف کرده است.

رونمایی از سریال مستند هری و مگان در سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس با انتقاد شدید روزنامه های بریتانیایی همراه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل گاردین، بخش نخست مجموعه مستند هری و مگان که شاهزاده هری، دوک ساسکس و مگان، دوشس ساسکس در آن بازی می کنند، در حالی در سامانه نتفلیکس رونمایی شد که رسانه های بریتانیا با خشم فراوان با این مستند برخورد کردند و آن را توهین به میراث ملکه الیزابت خواندند.

  این سریال دارای شش قسمت است و رابطه این زوج از دوران آشنایی اولیه تا تصمیم آنها برای عقب نشینی به عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی بریتانیا و فعالیت های بعدی آنها را پوشش می دهد.

این مجموعه همچنین شامل مصاحبه با خانواده، دوستان، مورخان و روزنامه نگاران است که در دو بخش سه قسمتی عرضه می شود بخش اول آن در سه قسمت یک ساعته در 8 دسامبر منتشر شد و سه قسمت دیگر نیز در 15 دسامبر 2022 منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم رسانه های بریتانیایی از مستند «هری و مگان»

خشم رسانه های بریتانیایی از مستند «هری و مگان»