مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-09سياسي

حسینی: فضای دانشگاه باید به نفع آرمان ها و ارزش های مورد تاکید ملت ایران متحول شود


معاون رییس جمهور در امور مجلس با تاکید بر اینکه دولت مصمم است حوزه آموزش و فرهنگ را مورد توجه جدی قرار دهد گفت: فضای دانشگاه و حوزه آموزش کشور نیز باید به نفع آرمان ها و ارزش های مورد تاکید ملت ایران متحول شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه هم اندیشی با اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان سمنان  و جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود، با تسلیت ایام شهادت جانگداز بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها بر ضرورت آسیب شناسی حوادث اخیر تاکید کرد و گفت: دشمنان در حوزه  جنگ ترکیبی و رسانه ای موفق شدند بخشی از جوانان و نوجوان را تحت تاثیر قرار داده و ذهن آن ها را نسبت به اصول و ارزش ها و کشور خود دچار خدشه کنند لذا مسئولیت دانشگاهیان در این مقطع، بیش از گذشته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در حوادث اخیر دشمنان ملت ایران در کنار طراحی های پیچیده ای که داشتند از برخی کاستی ها و ضعف های کشورمان نیز در حوزه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی نهایت استفاده را به عمل آورد.

وقتی ملت ایران روی آرمان ها و ارزش ها و اصول دینی و انقلابی خود پافشاری می کند بی تردید دست از دشمنی بر نخواهند داشت چرا که ملت ایران معادلات آنها را در عرصه های بین المللی به هم ریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: فضای دانشگاه باید به نفع آرمان ها و ارزش های مورد تاکید ملت ایران متحول شود

حسینی: فضای دانشگاه باید به نفع آرمان ها و ارزش های مورد تاکید ملت ایران متحول شود