مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 19:402022-12-09سياسي

برخی خدمات دولت سیزدهم کم نظیر است/ 6 ساعت قطعی آب کلاله را چاره کنیم


نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبل از فشار برای عدم کشت شالی باید فرهنگ سازی و ترویج الگوی کشت جدید در دستور کار قرار بگیرد.

- دکتر رضا آریان پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله که به صورت مشترک با شورای اداری استان در کلاله برگزار شد با اشاره به اینکه حضور استاندار در میان مردم و در شهرستان ها موجب امیدآفرینی در توده مردم می شود، اظهار کرد: این حضورها موجب نقش برآب شدن نقشه های دشمن می شود.

وی با بیان اینکه موضوع حاد ما امروز مساله تنش آبی در سطح شهرستان کلاله است، افزود: در حال حاضر و در فصل پاییز مردم شهر کلاله بیش از 6 ساعت قطعی آب را تجربه می کنند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مساله فرودگاه و بهانه های عدم بهره از ظرفیت آن باید به سرعت رفع شود، ادامه داد: مساله بعدی موضوع اراضی شیب دار شهرستان است که باید برای آن تصمیم گیری جدی شود.

آریان پور از فقدان نعمت گاز در برخی روستاها از جمله محور خالدنبی و روستاهای طرح کوچ خبر داد و گفت: ما نیاز به یک برنامه از سوی مدیران کل استانی هستیم تا به ما یک تاریخ برای حل مشکلات به صورت فاز به فاز اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خدمات دولت سیزدهم کم نظیر است/ 6 ساعت قطعی آب کلاله را چاره کنیم

برخی خدمات دولت سیزدهم کم نظیر است/ 6 ساعت قطعی آب کلاله را چاره کنیم