مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-09سياسي

روایت رییس رسانه ملی از اقیانوس بیکران امید/ در پیچ تاریخی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس صداوسیما در مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند که امروز جمعه 18 آذر در عسلویه برگزار شد با اشاره به برگزاری این مراسم عنوان کرد: - رییس رسانه ملی در اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند تصریح کرد که حمایت از مستند در ساختار جدید سازمان صداوسیما در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس صداوسیما در مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند که امروز جمعه 18 آذر در عسلویه برگزار شد با اشاره به برگزاری این مراسم عنوان کرد: نفس برگزاری جشنواره در عسلویه به عنوان قطب تولید گاز طبیعی در ایران و قلب انرژی در کشورمان یک نشان و یک راهنما برای ما رسانه ای ها و شما مستندسازان است.

وی ادامه داد: اگر ما از داستان های جذابی که در صنعت نفت و گاز است باخبر شویم و هنرمندانه این داستان ها و افتخارآفرینی ها را برای مردم کشور معرفی کنیم حتماً گام بلندی را برای امیدافرینی برداشته ایم.

جبلی با اشاره به ساخت سازه های صنعتی تصریح کرد: یک سکوی نفتی با وزن بیش از چهار یا پنج هزار تن همزمان توسط 60 غواص جوشکار بریده می شود تا روی یک شناور عظیم الجثه قرار داده شود و این سازه چند هزار تنی مجدداً روی یکی از مهمترین مراحل استخراج گاز طبیعی در پارس جنوبی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس رسانه ملی از اقیانوس بیکران امید/ در پیچ تاریخی هستیم

روایت رییس رسانه ملی از اقیانوس بیکران امید/ در پیچ تاریخی هستیم