مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-09اجتماعي

جزییات کمیته اضطرار آلودگی هوا/ فروش طرح ترافیک فعلا متوقف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران جزییات کمیته اضطرار آلودگی هوا را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا مقرر شد شنبه و یکشنبه 19 و 20 آذر ماه تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران به جز شهرستان های دماوند و فیروزکوه به صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه مهد های کودک و پیش دبستانی ها نیز در تمامی شهرستان های استان به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبات کارگروه فعالیت های ورزشی نیز در این دو روز ممنوع خواهد بود و شهروندان از تردد های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.

مزینانی توقف فروش طرح ترافیک در روز های شنبه و یکشنبه و فعالیت کارخانه های شن و ماسه تا روز دوشنبه را از دیگر مصوبات کارگروه برشمرد و گفت: جلوگیری از تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی، توسط پلیس راهور، جانما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کمیته اضطرار آلودگی هوا/ فروش طرح ترافیک فعلا متوقف شد

جزییات کمیته اضطرار آلودگی هوا/ فروش طرح ترافیک فعلا متوقف شد