مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 23:002022-12-09ورزشي

برزیل 1 (2) - کرواسی 1 (4) / سومین صعود به نیمه نهایی با حذف شوکه کننده سلسائو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی فوتبال برزیل و کرواسی در نخستین دیدار یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر امشب از ساعت 18 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، - برزیل 1 (2) - کرواسی 1 (4) / سومین صعود به نیمه نهایی با حذف شوکه کننده سلسائو تیم ملی فوتبال کرواسی برای دومین مرتبه در جام جهانی 2022 قطر در ضربات پنالتی موفق به صعود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم های ملی فوتبال برزیل و کرواسی در نخستین دیدار یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر امشب از ساعت 18 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در نیمه نخست آن بازی محتاطانه ای از طرف 2 تیم انجام شد، در نیمه دوم، اما سلسائو فشار حملات را روی دروازه کروات ها بیشتر کرد با این حال ضد حملات شاگردان دالیچ دروازه برزیل را تهدید کرد.

این دیدار در نهایت 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه بکشد.

نیمه نخست این وقت اضافه با نمایش خوب برزیلی ها همراه بود، جایی که در آخرین دقایق آن نیمار توانست با به ثمر رساندن هفتادوهفتمین گل ملیش به رکورد رسمی پله برسد.

این، اما پایان کار نبود و برزیلی ها با وجود نمایش بهتر حتی در نیمه دوم وقت های اضافه در دقایق پایانی دروازه شان را باز شده دیدند تا کار به ضربات پنالتی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل 1 (2) - کرواسی 1 (4) / سومین صعود به نیمه نهایی با حذف شوکه کننده سلسائو

برزیل 1 (2) - کرواسی 1 (4) / سومین صعود به نیمه نهایی با حذف شوکه کننده سلسائو