مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-10اجتماعي

زوج های جوان در اولویت واگذاری منازل سازمانی بوشهر


استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به ازدواج جوانان در عرصه های مختلف اجتماع و حمایت های ویژه از آنان گفت: منازل سازمانی ادارات با اولویت زوج های جوان واگذار شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به ازدواج جوانان در عرصه های مختلف اجتماع و حمایت های ویژه از آنان گفت: منازل سازمانی ادارات با اولویت زوج های جوان واگذار شود.

احمد محمدی زاده صبح روز شنبه 19 آذر در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان بوشهر با شکرگزاری از بارش مطلوب باران در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: بیشترین بارش باران به میزان 98 میلی متر در دشتستان، بوشهر و گناوه ثبت شد و مابقی شهرستان ها هم به میزان قابل توجهی شاهد بارش باران بودند و سبب خوشحالی آحاد مردم به ویژه کشاورزان و دامداران شد که جای شکرگزاری دارد.

وی از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تشکیل این قرارگاه در همه شهرستان های 10گانه استان ضروری است و لازم است راهکارهای لازم برای این حوزه تدوین و اجرایی شود.

استاندار بوشهر یکی از موارد مهم در عرصه فرزندآوری را مشکل فرهنگی برخی از زوجین دانست و تصریح کرد: باید در عرصه فرزندآوری زوج های جوان راهکارهای فرهنگی مورد توجه قرار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های جوان در اولویت واگذاری منازل سازمانی بوشهر

زوج های جوان در اولویت واگذاری منازل سازمانی بوشهر