مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-10اجتماعي

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد


براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فعالیت تمامی مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و دوره اول متوسطه تبریز امروز شنبه 19 آذر به دلیل آلودگی هوا تعطیل بوده و آموزش غیرحضوری در بستر شاد خواهد بود.

- عکس آرشیوی است.

در این اطلاعیه آمده است: در پی تداوم آلودگی هوا و وضعیت خطر برای رده های سنی حساس، فعالیت دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شیفت صبح در تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز غیرحضوری بوده و آموزش ها در بستر شاد است.

در خصوص فعالیت غیر حضوری در k,fت بعد از ظهر تصمیمی اتخاذ نشده و در صورت تصمیم جدید از طریق روابط عمومی و کانال های اندیشه در فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

هوای تبریز برای گروه های حساس ناسالم است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طبق اعلام مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز بر اساس ذرات 2.

5 میکرون برابر 104 بوده و برای گروه های حساس ناسالم است.

میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز طی 24 ساعت گذشته از ساعت 13 دیروز تا ساعت 13 امروز ثبت شده است، شاخص لحظه ای آلودگی هوای تبریز در زمان کنونی 126 بوده و همچنان برای گروه های حساس ناسالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد