مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-10اقتصادي

نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی در زنجان اعلام شد


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: همه ساله قبل از شروع فصل سرما پیش بینی لازم برای تامین سوخت مورد نیاز روستاهای فاقد گاز طبیعی را داشته ایم.

-   حمید حبیبی شامگاه دیروز (18 آذر ماه) در برنامه مطالبه با اشاره هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برای فصل سرما، اظهار کرد: خانوارهای زیر 5 نفر سهمیه سر جمع 1600 لیتر نفت سفید دارند که در کارت الکترونی سرپرست خانوار شارژ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به خانواره های بالای 5 نفر، 1900 لیتر سهمیه نفت سفید تعلق می گیرد، افزود: ماهانه 4 کپسول ده کیلویی در کارت بانکی سرپرست خانوار نیز شارژ کردیم.

حبیبی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت این سهمیه تا پایان آذر مهلت دارند، ادامه داد: سهمیه زمستان مجددا اعلام خواهد شد و در صورت نیاز سهمیه ای که پاسخ گوی همشهریان باشد تعلق خواهد گرفت و در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می شود.

این مسئول با اشاره به روستاهای صعب العبور و مناطقی که امکان برف گیر بودن و یخبندان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در فروشندگی های این روستاها نفت سفید موردنیاز را ذخیره کردیم تا به محض شارژ شدن سهمیه در هر کارت بتوانند آن را فروشندگی تحویل بگیرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی در زنجان اعلام شد

نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی در زنجان اعلام شد