مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-10سياسي

از ظرفیت تولیدکنندگان قطعات خودرو استان استفاده شود


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش های مختلف تولید و مونتاژ کارخانه ایران خودرو صحنه، بر استفاده از ظرفیت شرکتهای بومی در زمینه تولید قطعات خودرو تاکید کرد.

- دکتر محمد رشیدی در این بازدید گفت: کارخانه ایران خودرو صحنه از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است که تولید 100 هزار خودرو در سال را در چشم انداز خود دارد که تاکنون حدود 50 هزار تولید خودرو محقق شده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 28 تولیدکننده قطعات خودرو در استان وجود دارد، تأکید کرد: انتظار داریم تامین قطعاتِ کارخانه بزرگ ایران خودرو از شرکت ها و تولیدکنندگان بومی استان باشد تا باعث تولید ثروت برای استان شود، ضمن اینکه استفاده از محصولات با کیفیت این تولیدکنندگان باعث ارتقا کیفیت محصولات ایران خودرو هم می شود.

رشیدی افزود: انتظار داریم کارگاهِ پرس و اتاق رنگ در این کارخانه راه اندازی شود تا در فرایندِ تولید نقش اساسی داشته باشد و در مقابل نیز برای هزینه های حمل و نقل نیز صرفه اقتصادی داشته باشد.

رشیدی بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دستاوردها و توانمندی های این شرکت ها در حوزه طراحی و توسعه قوای محرکه تاکید کرد و گفت: توسعه مراکز دانش محور با مرکزیت شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو و ارائه مشاوره دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت تولیدکنندگان قطعات خودرو استان استفاده شود

از ظرفیت تولیدکنندگان قطعات خودرو استان استفاده شود