مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-10اقتصادي

ماندگار کردن هنر قم با کمک مجموعه های دانش بنیان


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: باید هنرهایی که اختصاص قم هست را بتوانیم با کمک مجموعه دانش بنیان به روزتر و ماندگارتر کنیم.

- ابوالقاسم مقیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپا شده است و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی برای اتصال مجموعه های دانش بنیان به سیستم های اداری و مراکز مختلف تولید صنعتی است.

وی با بیان اینکه باید به حلقه های اتصال میان تولید، فکر، صنعت و زندگی روزمره مردم بپردازیم، مطرح کرد: غرفه های این نمایشگاه جمعی از مجموعه های فکری، تولیدی، خدماتی و تولید محصول است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت های این نمایشگاه تولیدات جدید بوده است، عنوان کرد: بخش دیگری از تولیدات نیز پایه هایشان به زمان های قبل باز می گشت و در این نمایشگاه ارتقا یافته بودند.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم فعالیت های جدید خیلی پررنگ تر و پربازده تر باشد، خاطرنشان کرد: اما در این نمایشگاه ارتقای کیفیت و ارتقای سطح بیش تر مشهود بود.

مقیمی با اشاره به اینکه در مسیر فعالیت این افراد خلاهای جزعی وجود دارد که متاسفانه سیستم نظام اداری نسبت به آن بی تفاوت عبور کرده است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگار کردن هنر قم با کمک مجموعه های دانش بنیان

ماندگار کردن هنر قم با کمک مجموعه های دانش بنیان