مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-10سياسي

وضعیت درآمدی شهرداری مناطق رشت مطلوب نیست


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه وضعیت درآمدی شهرداری های مناطق رشت مطلوب نیست، گفت: شهرداری های مناطق باید در حوزه جذب سرمایه گذار به منظور مشارکت در پروژه های عمرانی با سازمان سرمایه گذاری شهرداری مشارکت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا در نخستین جلسه سرپرست شهرداری رشت که عصر امروز با حضور معاونین و مدیران مناطق شهرداری رشت در ساختمان شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت درآمدی شهرداری های مناطق پنجگانه رشت چندان مطلوب و رضایت بخش نیست و باید این رویه با تلاش همه عوامل و مدیران اصلاح شود.

  وی با تاکید به اینکه برای مواجهه با بحران های احتمالی سیلاب و بارش سنگین برف باید مدیریت قوی وجود داشته باشد، افزود: طبق گزارش های رسیده، غالب تجهیزات مدیریت بحران شهرداری در تعمیرگاه ها هستند و با توجه به پیش بینی هواشناسی برای بارش نزولات جوی در شهر رشت، هنوز آمار درستی هم در زمینه آمادگی ماشین آلات وجود ندارد.

    عدم آمادگی شهرداری رشت برای ورود به فصل زمستان  رییس شورای شهر رشت با اشاره به بارش برف در سال گذشته و مشکلاتی که در شهر رشت به جهت تردد ایجاد شده بود، گفت: عدم آمادگی شهرداری برای ورود به فصل زمستان واقعا قابل قبول نیست و تصور می کنم کار سرپرست شهرداری و مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت درآمدی شهرداری مناطق رشت مطلوب نیست

وضعیت درآمدی شهرداری مناطق رشت مطلوب نیست