مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-10ورزشي

داور چهارم گویا بوکسور بود!


مربی تیم فوتبال نفت اهواز توضیحاتی در خصوص درگیری ایجاد شده بین او و داور چهارم در جریان دیدار با تیم ملی حفاری از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور ارائه داد.

- رامین حامدپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه داوری این دیدار بسیار ضعیف بود و جالب است داور چهارم به صورتی با داور وسط صحبت می کرد و الفاظی را به کار می برد که گویا به داور وسط دستور می داد.

وی بیان کرد: داور در این دیدار خیلی بد سوت می زد و تعجب می کنم در بازی که امتیاز آن مهم بود با تصمیم فدراسیون داوران خوزستانی انتخاب شدند؛ گفته می شود با این کار می خواهند به داوران خوزستانی کمک کنند و نیز هزینه ها را کاهش دهند اما نباید با چنین اقدامی این همه تلاش وهزینه تیم ها را نادیده بگیرند.

مربی تیم فوتبال نفت اهواز خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی این بازی تیم ما موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد و همین باعث شد از سوی نیمکت تیم نفت اهواز به داوری اعتراضاتی صورت بگیرد که در همین حین داور چهارم که به نظر من بوکسور یا رشته اش به جز فوتبال بود، به سمت من آمد و دست من را پیچاند به صورتی که انگشت اشاره من ورم کرده است.

وی ادامه داد: در هر صورت شرایط به صورتی بود که خود من با 110 تماس گرفتم تا با حضور در ورزشگاه به موضوع رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور چهارم گویا بوکسور بود!

داور چهارم گویا بوکسور بود!